Att stuppa eller inte stuppa

I fall ni undrar hur det går med mitt "stand upande" efter som jag inte skrivit om det på ett tag så tänkte jag ge er ett litet besked.

Jag har inte stått på någon stand-up-scen sedan i maj, vilket är ett medvetet val. Anledningen är att jag helt enkelt var trött på mina egna skämt och inte lyckats skriva några nya roligheter på evigheter. Dessutom har jag träffat så många i branschen som är så ofantligt duktiga att jag tänker "Vad gör jag här?" Men nu börjar jag känna en liten tendens till att inspirationen kanske, kanske är på väg tillbaka. Men än är det för tidigt att ropa "Hej".

Men för er som undrat så lovar jag att informera er INNAN nästa framträdande den här gången. När/om det nu blir.

 

Kram

Agneta


Kommentarer
Postat av: nils

Kul!!! Jag är engagerad i MACK Malmö Comedy Klubb. Den som startades av Lena Frisk. Jag är inte aktiv ståuppare. Håller i praktiska ting runt föreställningarna. Vi hade Tjejvärldsmästerskap på Ribberborgs Kallbadhus i Malmö nu i tisdags. En toppkväll. Du hittar bilderna på min blogg. Hör av dig om du är pigg på att köra i Malmö någon gång.

2009-09-04 @ 12:40:28
URL: http://nilsmohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0