Bättre begagnat

Ibland när jag vistas i nya sammanhang med männsikor jag aldrig träffat förut händer det att någon tittar på en, kanske med viss avsmak, och säger : "Det där var ett nytt ansikte"
Då tänker jag altid: "Ursäkta min herre (för det är oftast män som tittar på en på det viset), men det här ansiktet är exakt 42 år, 2 månader och 6 dagar gammalt. Det ser du väl för faan, din idot att jag inte är ett spädbarn?" Eller tror han att jag köpt det på Blocket och precis monterat det?

Jag vet att det är ett uttryck man använder för att bekräfta att man aldrig setts förr, men det blir ganska fånigt när man dissikerar det. Eller är det bara jag nu igen, som tänker på det viset?

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: Anette

Nä du är inte ensam :-)

Det finns en hel del såna där

- har du klippt dig?

- brukar göra ibland

mfl mfl

2009-01-12 @ 19:33:43
URL: http://an1str.blogspot.com
Postat av: Yvonne

Du vet man sitter en kväll och surfar runt och så får man en snilleblixt och söker på blogg och Kräklingbo och vad dyker upp där - jo du!

Hälsningar från ön

Yvonne

2009-01-12 @ 22:28:11
Postat av: Agneta

Anette:¨Så bra att jag inte är ensam. Det känns nämligen så ibland.

Yvonne:Jag var ju tvungen att prova samma sökning och du har rätt, jag dök upp, liksom många andra. Men man kan inte räkna dem alla. Inte ens läsa dem.

2009-01-13 @ 21:54:40
URL: http://gladjebloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0