Tips från coachen

Eftersom jag har folkbildande ambitioner med Glädjebloggen tänkte jag dela med mig av mina viktigaste livserfarenenheter under den gångna månaden.

1.Lämna inte en löptik ensam med en sackosäck.
2.Använd inte nagellacksbortagningsmedel för att ta bort smink från ögonen.
3.Om du håller en stegräknare i samma hand som tandborsten när du borstar tänderna så kan du, med skicklighet och rätt teknik få ihop ca 50 steg bara där.

Men jag kan ju inte sitta inne med alla svar, utan även jag har frågor som saknar svar. Som t ex: När kan man köpa Victoria och Daniel i 5000 bitar från Ravensburg?
Kanske redan på måndag? Nej vi får nog vänta en vecka eller två.

Kram
Agneta


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Det kommer säkert att bli både muggar, tallrikar, tavlor m.m. med Vickan och Danne, lägg undan pengar så att du kan handla när det kommer.

2009-02-27 @ 08:50:02
Postat av: Agneta

Yvonne:Jag har redan öppnat ett bröllopskonto i Vinslövs Sparbank, för detta ändamål.

2009-03-05 @ 10:24:38
URL: http://gladjebloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0