Team work

Som jag tidigare antytt är nya jobbet megastressigt. Det tycker t o m de som är mindre arbetsskygga än jag. MEN som jag gillar mina kollegor! Det är verkligen ett superteam, jag har så kul och skrattar flera gånger i timmen.

I höst kommer det att ordnas after-work. på puben Det ser jag fram emot. Det hade man aldrig när jag jobbade på nykterhetsrörelsen. Fast jag får skylla mig själv. Jag hade snabbt och lätt kunnat fixa det eftersom jag var ensam anställd på det kontoret.
Och jodå:Man kan vara omoralisk utan sprit.

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: Malena

Hur stresigt kan det va om du har tid att skriva ELVA blogg-inlägg om dagen?

2008-07-04 @ 09:23:14
Postat av: GreenHeart

Notera att vår kära A offrar sin nattsömn, icke sin arbetstid, enkom för att vi ska kunna glädjas och lyftas till nya intellektuella höjder (och ev djup.)

2008-07-04 @ 14:00:43
Postat av: Ekelundskan

Jag tycker såhär i efterhand att det var riktigt trist att du inte tog tag i After-work på just Nykterhetsjobbet...

2008-07-06 @ 18:24:33
URL: http://ekelundskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0