Singelliv

Jag gick förbi guldsmeden häromdagen och såg då att de gjorde reklam för singelringar. Jag visste inte att det fanns, men jag ingår väl inte i målgruppen heller. Någon som vet hur det funkar? Är det en signal till likasinnade? Slänger man den om man träffar någon eller går den att byta mot en forlovningsring och vice versa? Är det en flipp eller flopp på försäljningslistan?

Själv är jag singel på jobbet. Fru G som höll mig sällskap förra veckan har gått på semester, gymnasiekillen som bistod mig förra veckan har sommarlov, inte ens gurkan är kvar på skrivbordet. Om man skulle ta och fixa ett nätverksfel?

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: Nina Kristensson

Hej Agnetchen! Hörde av Malena att du bloggar! Kul! Hoppas vi kan träffas snart. Vi är ju så nära varandra men ändå så långt borta....

Kramar

2008-07-21 @ 23:10:59
Postat av: Agneta

Hej N-chen!

Vi ses väl hos Lilla M om ett par veckor? Skall bli kul att ses. Jag har ju inte ens sett det minsta E-et i familjen.

Har ni valt den bokastaven pga Svarabhaktin?



Kram

2008-07-22 @ 18:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0