I did it...............

Yes, I did it.!!!!!!!!!

Fy fanken så nöjd jag är att jag vågade. Jag besegrade Jante och mig själv. Och det gick BRA!!!!!!

Looser ibland, medelmåtta för jämnan, MEN I KVÄLL EN VINNARE.

Jo ikväll och kanske någon timme in på morgondagen kommer jag att tillåta mig att njuta och t o m vara lite mallig. I morgon är det valborgsmässoafton. Det skall vi fira med goda vänner på kvällen. Men på dagen skall jag nog unna mig att strunta i att söka jobb och i stället umgås med barnen som är långlediga.

Mer om vad som hände ikväll berättar jag om på Glädjebloggen i morgon.

Kram och God natt!

Agneta

Kommentarer
Postat av: GreenHeart

Och hur har du tänkt att jag ska kunna sova nu? Hela jag är ju så spänd på att få veta hur man besegrar Jante och jaget så jag nästan måste ringa omedelbums. Men det gör jag inte. Jag räknar fårskallar istället: en lokalpolitiker, två lokalpolitiker...zzzzzz

2008-04-29 @ 23:52:06
URL: http://gronabonansblogg.blogspot.com
Postat av: Totte

Grattis! Jag har fått rapport som tydligt beskriver att du har gjort succé i Hässleholm. Nästa gång du står vill jag vara med.
Syns ikväll! Välkomna!

2008-04-30 @ 06:34:13
URL: http://thomasjalkling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0