2008-04-14

I dag glädjs jag åt:
  • alla Engla-ljus som lyste så vackert när jag körde enmila-färden hem i kväll vid nio-tiden
  • att jag fått i väg ännu en ansökan till ett jobb jag vill ha
  • att antalet besökare på Glädjebloggen har ökat från ca 15 igår, till nästan 125 idag.
Inför morgondagen hoppas jag att:
  • ljuset finns kvar i svenska folkets medvetande så att man fortsätter att visa omtanke och vara snäll
  • någon arbetsgivare ringer och säger att jag är precis den person som företaget behöver
  • jag inte träffar på en endaste katod
Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: Ekelundskan

125 besökare! Det var inte illa för en nybörjare ;-)
Jag ser det som ett tydligt tecken på att du är efterlängtad. Mitt personliga rekord är 29 (och NU kan du sluta skratta).
Då passar jag på att tillönska dig en bra tisdag - med ljus i hjärtat, telefonen vid örat och omsvärmad av anoder.
Kram //A

2008-04-15 @ 01:21:28
Postat av: Agneta

Jag skulle aldrig få för mig att skratta åt en sådan sak. Dessutom står jag själv säkert för 120 av besöken. Minst.

Ha en bra dag själv
Kram

2008-04-15 @ 12:39:32
URL: http://gladjebloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0