Nominera en ANOD!!!!!!!!

Nu till Glädjebloggens halvårsjubileum uppmanas alla läsare av Glädjebloggen att nominera en ANOD.

Definitionen på en ANOD är "En person i vars sällskap man trivs med sig själv". Varken mer eller mindre.

Säkert känner du någon eller några som uppfyller det kriteriet. GRATTIS i så fall.

Passa då på att nominera personen till utmärkelsen till ANOD 2008! Tala gärna om varför personen förtjänar titeln. Du får gärna nominera flera personer och även dig själv. Det går också bra att nominera en kändis t ex Brolle Jr eller Peter Dalle om man nu råker tycka att de förtjänar titeln.

Senast den 10 september kl 23.59 måste ditt förslag ha inkommit. Vinnaren presenteras på Glädjebloggen den 11 september. Priset är förutom ära och berömmelse även en liten present som jag bestämt.

Skicka in ditt förslag på [email protected]

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: anette

jag har ingen fungerande mail....jag lämnar en lapp till dig på måndag istället :-))

2008-09-06 @ 14:44:17
Postat av: Agneta

anette:Det går så bra med en lapp. Glöm inte att uppmana andra att nominer också. Ju fler som nomineras desto större framstår vinnaren.

2008-09-07 @ 13:09:11
Postat av: GreenHeart

Min vanliga mail tycks inte funka. Får man nominera här eller det ska vara hemligt?

Jag vill nominera min kollega Per som är min livboj i arbetets stormar, mitt ljus i arbetstunneln. Samt min goda vän Agneta G H som har öppnat såväl mitt sinne som mina ögon och vars humor har räddat mången mörk dag.

Är det meningen att det ska vara hemligt så har jag inte skrivit det som inte står här ovanför.

Kram

2008-09-07 @ 21:16:11
URL: http://gronabonansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0